1 ასოების ნიმუშები B18 გამოცდიდან და ჩემი გაზიარებები SPRECHEN-თან……

> ფორუმები > გაზიარება გერმანიის A1 გამოცდაზე, A2, B1, გერმანული KPDS, KPSS და სხვა გერმანული გამოცდები > 1 ასოების ნიმუშები B18 გამოცდიდან და ჩემი გაზიარებები SPRECHEN-თან……

კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ALMANCAX ფორუმებზე. თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ყველა ინფორმაცია, რომელსაც ეძებთ გერმანიისა და გერმანული ენის შესახებ ჩვენს ფორუმებზე.
    reyyan to
    Მონაწილე

    გამარჯობა…. გავიარე გერმანული ენის კურსები Volkshochschule-ში, ჩავაბარე B1 გამოცდა და წარმატებით ჩავაბარე. მე მინდა გაგიზიაროთ ყველა ინფორმაცია და წერილები, რაც აქ მაქვს, რომლითაც შეგიძლიათ ისარგებლოთ.ეს წერილების ნიმუშები არის Volkshochschule-ის მასწავლებლების მიერ მოწოდებული წერილების ნიმუშები.

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: ჩემი პირველი ასოს ნიმუში... მე დავწერე წერილი პასუხთან ერთად..

    Ihre früheren Nachbarn sind vor einem Monat umgezogen und feiern ein Fest in der neuen Wohnung. Sie haben eine Einladung bekommen.Antworten Sie auf die Einladung.–Grund des Schreibens.–Geschenk.–Wer kommt noch?.–Bitt um Wegbeschreibung.
    (აქ თქვენ შეადგინეთ სახელი, რადგან ჩვენი მასწავლებლები ამბობენ, რომ ნაცბარნი ძალიან არ არის შესაფერისი)

    Liebe Sabrine, იშვიათი პიტერ, (მას შემდეგ, რაც მძიმე, ჩვენ დავიწყოთ პატარა წერილი.)

    ვილეენ Dank für die einladung zu eurer პარტია.მაგრამ მე არ ვცდილობ, რომ მე ვცდილობ, რომ მე ვამბობდი? იყო Würncht ihr euch für die neue Wohnung? მე ვარ ძალიან ბევრი, gern etwas schenken.Habt ihr schon eine Uhr für die Küche?
    Zum schluss wichtige noch eine frage: Wie komme ich am besten zu euch? Die მისამართი Kenne ich aber Welche Busan soll ich nehmen?

    ასევე ბის äächste Woche, viele Grüße,

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    2. ასოს ნიმუში….

    თემა 2: In Ihre Wohnung haben Sie seit einige Zeit Probleme mit der heizung.d Vermieter soll იღუპება Heizung reparieren lassen.leid können Sie Ihren Vermieter telefonischer nicht erreichen, deshalb schreiben Sie einen მოკლე

    .–Grund des Schreibens.

    – პრობლემა: wie lange schon?

    .–Termin für Reparatur

    .–wie Sie erreichbar sind.

    Lieber Herr Möller, (სიფრთხილე !!! მე დავწერე სახელი ჩემი გონება)

    მე ვიცი, რომ მასთან ერთად ვანინინ ვინიკუნის პრობლემას გულისხმობდა, მაგრამ ის არ არის, რომ გაიგოს. in Wohnung sind nur 16 Grad.Das საოჯახო- toine თხილამურებით სცენაზე ეგზემპლარი!
    გსურთ შეცვალოთ Sie die Heizung reparieren or einen Handwerker schicken?Meine Frau (Mein Mann) ist jeden Nachmittag zu Hause,Sie können einfach anrufen und kommen.Oder Sie rufen mich an,meine Handynummer ist…0 . )

    კეთილი შეეხება

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    KAUFEN MITTEILUNG (მაღაზია და ცვლილება ან მოხსენება გატეხილი საქონელი ..)

    ANZEİGEN LESEN (კითხულობს რეკლამებს, მაგალითად, გაქირავებისა სახლი ან სამუშაოს შეთავაზება ..)

    პირადი BRİEF ან E MAİL (მეგობრები, ნათესავები .. დაბადების დღე, მოწვევა ჭამა ..)

    ENTSCHULDİGUNG (ინვალიდობის კურსი, სამუშაო ადგილი ან შეხვედრა ..)

    GEBURTSTAG (მოსაწვევები ან ჩავარდნები, საჩივრები)

    ყველაზე მნიშვნელოვანი პუნქტები, რომლებსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ წერილებში არის: განსაკუთრებით შესავალი ნაწილი (HITAP) და ბოლო ნაწილი (SELAM) და ასევე დასმულ კითხვებზე კითხვებზე პასუხის გაცემა...

    გრამატიკა ძალიან მნიშვნელოვანია წერილში... სათანადო წინადადებების ფორმირება..

    გამოცდის ასოების განყოფილებისთვის, ანუ SCHREİBEN-ისთვის მოცემული დრო 30 წუთია...

    FORMELL (ოფიციალური): START (ანდრეი) :: Sehr geehrte Damen und Herren,

                                                                                    Sehr geehrte Frau……,

                                                                                    Sehr geehrter Herr……,

                                                  ფინიში: (gruß): Mit freundlichen Grüßen

    INFORMELL (არაოფიციალური) დაწყება: (ქალი) ლიბე აიშე, (მამაკაცი) ლიბერ ალი,

                                                  დასრულება: ჰერცლიჩე გრუსე

                                                                                    მივესალმოთ

                                                                                    დაკავშირებით

    უბრალოდ პატარა შეხსენება!! განსაკუთრებით ასოებში, ყველაზე მეტი ქულა მოცემულია Haupsatz-ით და Nebensatz-ით წინადადებების შედგენაში, ანუ წინადადებების შედგენა ისეთი კავშირებით, როგორიცაა weil, deswegen, ob.., dass, denn….. მასწავლებლებმა თქვეს, რომ ეს არის პლუს წერტილი. მეორეც, წერილში მოცემული კითხვითი წინადადებებით წინადადებების შედგენა. პასუხის დროს სიტყვასიტყვით არ დაწეროთ ეს ძალიან მნიშვნელოვანია..

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა 3: In Ihre Wohnung funktioniert der Fernseher nicht.di ანტენა funktioniert nicht mehr.si haben bereits mit Ihrem I Hausverwalter, Herrn Wiedemann, telefoniert, aber es ist nichts passiert.deshalb schreiben Sie den Hausverwalter

    .–Grund für Ihr Schreiben

    -სოლ პასიერენი იყო?

    -გსურთ გაყიდოთ პასიერი?

    – იყო machen Sie,wenn Sie keine Antwort bekommen?

    სეჰერ გეჰერტერი ჰერ ვედერმანი,

    მე ვარ დიენტაგი შონ კონფუტენი. Funktioniert nicht kann kein Fernsehen Mein mehr.ıch Programmer empfangen.könnt to Jemand von Ihnen იღუპება Haustechnik überprüfen bitte?
    Jeden საკვანძო Ich ​​bin aber keine Antwort 18 Uhr kommt zu hause.wenn, lass ich eine კომპანია kommen.di to Rechnungen schicke ich an die Hausverwaltung.

    პატივისცემით,

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    THEMA 4: თქვენ მოდის Stelle als verkaufer (in). რა თქმა უნდა, დაინსტალირება.

    . – Grund für das Schreiben.

    – Wer Sie sind.

    - Deutschkenntnisse.

    -ბერუფსერფაჰრუნგი..

    ქალბატონებო და ბატონებო,

    im Tageblatt- ს აქვს Ihre Anzeige- სგან. Ich interessie mich sehr für die Stelle.Ich bin .. jehren Deutschland.Im letzten jahr აქვს ერთი ინტეგრაციისკენ besucht.jetzt ich schon gut Deutsch.In der Türkei ჰყავს ეს სკოლა, gearbeitet.mein LebensLauf Zeugniss Schick und meine ich Ihnen gerne zu.üb დადებითი Antwort eine sehr würde ich mich freuen.

    გულწრფელად.

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 5

    თუ თქვენ ჰქონია კერძო საკუთრებაში არსებული კერძო პირები. ესაუბრა ერთი 4-Zimmer-Wohnung. Die Miete für die Wohnung ist niedrig. შაჰ აბერ ჰერსიბიცერი, ფრუს პეტერსი (83 Jahre), ბეის დერ გართენარბიტი ჰელფენი.

    Schreiben Sie über folgende Punkte die Hausbesitzerin:

    ა) გრუუნ დეშრიბენს

    ბ) zu იჰრერის პიროვნება

    გ) ფარენ ზურ ვონნუნგი

    დ) გარდენერი

    სეჰერ გეჰრეტე ფრუს პეტრე,

    ჭიანჭველას ვანჟუნგაჟეგი გელესენი.იქ ბრაუჩეს გრიჰსენინი ჭიანჭველა ჭიანჭველას XineX Zimmer Wohnung.Die Miete ist für mich ganz gut.Ich kann Ihnen gerne be der Gartenarbeit helfen aber ich muss erst wissen, იყო ich machen sXI WNXX WNXXXXXXXXX Wochnung? იოანეს?

    კეთილი შეეხება

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 6

    იჰრე ნახბარინი, ფრეუ მაიერი, ბეკომანი და სოსტაგ იინუ ვუნიმიმერშრენკანი. Sie bittet Sie: Können Sie ihr helfen, საწყისი Schrank aufzubauen? Weil Sie bis Freitagabend არ არის, რომ ეს არის ის, თუ რა არის ჩემი ფრთხილად.

    შრიბეინ სენი და ვენბერ ფოლგენდე პუნქტე:

    ა) გრუუნ დეშრიბენს

    ბ) wanni wieder da

    გ) ვერკსიგი

    დ) ჩვენთან ჰილფ ანბიტენი

    Liebe Frau Meier,

    ich habe ihre მოკლე ჩამოსვლა, dass sie am samstag einen neuen Wohnzimmerschrank bekommen.Sie möchten von mir Hilless aber ich bin Freitagabend nicht da.Wenn Sie bis Samstag warten, kann ich Ihnen gerne helfen.Haben Sie Werkzeuge? რა თქმა უნდა, არსებობს სასწაული.

    კეთილი შეეხება

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 7

    Freunde Martina und Klaus wollen wiren ჰეიფატინის და მას აქვს იოჰან ჰოჩიეტის გესჩიკი. ანდერძიუნის სიკვდილის შემდეგ,

    შრიბეინ სენი და ვენბერ ფოლგენდე პუნქტე:

    ა) გრუუნ დეშრიბენს

    ბ) ობ ს ყომმენ კოენი

    გ) გერჩენკ?

    დ) ვაგბესქრიბული

    ლიბი მარტინა, ლიბერ კლაუსი,

    ich danke für die nette Einladung. Ich möchte gerne zur Hochzeit kommen. Ich kenne den Stadt aber diese Adresse nicht, kannst du mir den Weg beschreiben. Und ich möchte für euch einen Geschenk mitbringen, wüncht Ihr იყო?

    დეკანი კატი

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 8

    მდებარეობა Montag und Dienstag ელექტრონული კომპიუტერები teil, der in der Volkshochschule stattfindet. ოფისი გეინი ირე კოლიგინი, ფრუს სომერი, სოლის ძვირფასო

    ფრუს სომერი შრიბენის შრი და ეტას ჟუ ფოლგენდენიდან იუშ კოლლინგი:

    ა) გრუუნ ფურ იჰრი შრიბენი

    ბ) დოუერ იჰრრ აბესენჰეიტი

    გ) აუთბაბენის ბიუროს ბიურო

    დ) ოფისი

    ლიეფი ფროუ სომერი,

    მე შენ მიყვარხარ მონტაგ და დაინსტაგინმა კომპიუტერული კომპიუტერები, რომელზედაც ვულკშოშჩული სტატდინდელია.დეშალბ ყან ich nicht ins Bureau kommen.Sollst du mich vertreten?
    Ich werde alle არბიგბენთან ერთად, ტელეფონით მოათავსეს ტელეფონით და ბეჭდით. ბუროსჩლუსელს მოჰყავს ich morgen mt.Danke für die Hilfe

    მივესალმოთ

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 9

    Die Eltern der Lessingschule Schulentag am Nachmittag des 5.Mai. პროგრამაში მონაწილეობს დეიზოცერი და საერთაშორისო კულტურა (zB Musik, Theater, Ausstellung). დაიღუპნენ ეინლბლუდი ლეჰრერი და ელენ შრიტიბენი.

    Schreiben Sie über folgende Punkte:

    ა) გრუუნ დეშრიბენს

    ბ) ზეთი და ორტი

    გ) პროგრამა დერ ვერანტანტუნგი

    დ) ელსენი და ტრიკენი

    ქალბატონებო და ბატონებო,

    შარლტერაგმა ვარ ნაციმიტაგის დე Mai vor den Lessingschule.Es Gibt ein Program mit deutscher და საერთაშორისო კულტურა (zb მუსიკა, თეატრი, Ausstellung) .Wer bieten auch für sie aber sie senen Essen und Trinken besorgen.

    შენია ჭეშმარიტად

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    THEMA: 10

    ვაშინგტონის ვაშინგტონის ფორუმსაც. ეს არ არის შესაძლებელი. ეს არის თქვენი ტელეფონი. გამორჩეული ელ.ფოსტის გაგზავნა.

    შრიბეინ სენი და ფუგენდენ პუნქტე. არგენტესი და ენდ გრუზი.

    1-Grund des Schreibens

    26- გარანტია

    3- ის შეკეთება სხვა

    4- wie sie erreichbar sind…

    (ეს იყო ჩემი ერთ-ერთი ასო მე შევა გამოცდა.)

    სეჰერ გეჰერტი კომპანია ნეუმანი,

    ich habe vor einem Halben jahr eine ischmaschine gekauft Aber jetz ist sie kaputt.ICH Habe sie sie angerufen Aber Nimand War Dran.ICH Brauche DRingend Einen Teckniker Für საწყისი Neue NOH GARANTTPLİCHTPLİCHTPLİTE Nu.0172.

    პატივისცემით,

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 11

    Sie haben ein interessantes in Ihrer Tageszeitung Wohnungsangebot gelesen. Schreiben Sie einen მოკლე an die Zeitung, Weil sie sich für die Wohnung interessieren.

    შრიბეინ სენი და ფუგენდენ პუნქტე. არგენტესი და ენდ გრუზი.

    1-Grund des Schreibens

    2- ანაბენ zu Ihrer პიროვნება

    3- ტერმინალი ბესიკტიგუნგისთვის

    რინგსტერმინმა

    მეორე წერილი, რომელიც გამოცდაზე გამოჩნდა, ეს წერილი იყო...

    ქალბატონებო და ბატონებო,

    ich habe ein in der Tageszeitung Wochnungsangebot gelesen.ich wohnung.w interresier mich für die sind eine junge, Famiel წმინდა. Wir haben keine Kinder, wenn es geht, möchte ich einen ტერმინი für die nächste ეხლა Bescihtigung haben.Ich kann aber auf Ihre პოზიტიური Antwort Monate umziehen.ich wart.

    კეთილი შეეხება

    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 12

    მე ვნახე შვარცნე ბრეტ იჰრრ სპრეშჩული ეინბოსტ ჰენმეტერისტელ. შრიბეინ სიე ბიენიბენგი

    Schreiben Sie über folgende Punkte:

    შრიბენსი

    2- ს უყვარს

    3- ის იყო კოენი

    4- Wie მამაკაცი

    სეჰერ გეჰერტე ჰერ ბასმანი,

    ich habe ein Angebot für eine Hausmeisterstelle.Ich interresiere mich dafür.Ich bin Hans Weder,32 Jahre alt.Ich arbeite zurzeit nicht aber ich habe 5 jahre lang als einen Hausmeister gearbeitetrom. ე.ი Können mir unter diese Nummer 0172….. შეცდომა.

    გულწრფელად.

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 13

    Sie einen besuch deutsckurs.si to können Diese Woche nicht in den Unterricht kommen.nächs in Wochen wird im Unterricht aber ein zur Deutschprüfung Modelltest gemacht.

    შრიბეინ სი იჰრრ კურსლეიტერი, ფრუს შუსტერი.

    -გუნდ ფურ იჰრი შრიბენი

    -Entschuldigung

    - ქალბატონო?

    - რა თქმა უნდა, რა თქმა უნდა?

    ლეიბე ლეჰრინი,

    ich möchte von Ihnen enschuldig, რომ Weil ich nächste de Woche leider in unterrich kommen kann.ich Weiss schon, dass nächste Woche im Untterich e Modeltest zur Prüffung gemacht wird, wie ich zu Hause lerne soll? Über nächste Woche bin ich wieder da.

    მივესალმოთ
    სახელი და გვარი

    reyyan to
    Მონაწილე

    თემა: 14

    Sie haben zu einem Freund Ihre gemeinsame Bremen Ausflug eingeladen. ქუდი sich auch sehr gefreut იქნება mitfahren.jetzt hat er und Ihnen folgenden მოკლე geschrieben:

                                                                                                        დორტმუნდი, მე-5 ქალწული...

    ლიბე(რ)…….

    vielen Dank für den to Einladungen, über die ich mich natürlich sehr gefreut habe.ıch möchte auch wirklich gern mitkommen.es gibt aber ein problem.ıch ხაზი einen sportunfall.ıch habe mir vor SECHS Wochen beim Basketballspiel den იმუნური აურზაური gebrochen und kann RECHNEN noch nicht weiter laufen.ıch hoffe, der wird nicht zu anstrengend.und Ausflug ომის alles kommt mit? Sollte ich und იყო mitnehmen? (Ich kann ja nicht viel Tragen.) - findet eigentlich der Ausflug bei jedem Wetter statt?
    გარდა ამისა, schreiben mir bitte მელოტი, ტანსაცმელი ich ვაისი, ob ich kann mitmachen Ausflug მე უკვე Eureka.

    დაკავშირებით

    სახელი და გვარი

ნაჩვენებია 15 პასუხი - 1-დან 15-მდე (სულ 74)
  • ამ თემაზე პასუხის გასაცემად შესული უნდა იყოთ.