Das Gebet um richtige Eingebung (სალათულ-ისტიჩარა)

> ფორუმები > გერმანული ლექციები, სუარა, ჰადისი > Das Gebet um richtige Eingebung (სალათულ-ისტიჩარა)

კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება ALMANCAX ფორუმებზე. თქვენ შეგიძლიათ იპოვოთ ყველა ინფორმაცია, რომელსაც ეძებთ გერმანიისა და გერმანული ენის შესახებ ჩვენს ფორუმებზე.
    3,14
    Მონაწილე

    Das Gebet um richtige Eingebung (სალათულ-ისტიჩარა)

    მას შემდეგ, რაც გებეტმა მოიმოქმედა ადამიანი ALLAH (ალაჰი), მე უნდა მდიდარიყო Eingebung, wenn man in einer wichtigen ვითარება გარდაიცვალა Entscheidung treffen möchte. Man verrichtet entsprechend der Sunna zwei Rak'a. დანაჩ საგტ კაცი:

    „ალაჰუმმა ინნი ასტაჩირუკა ბი-'ილმიკა, ვა-ასტაქდირუკა ბი-ქუდრატიკა, ვა-ას-ალუკა მინ ფადლიკალ-'აზიმ, ფა-ინნაკა თაყდირ ვა-ლა აქდირ, ვა-ტა'ლამ ვა-ლა ა'ლამ ვა-ანტა. 'ალამულ-ღიუბი. allahumma inkunta ta'lamu anna hadhal-amra -.. – chairun-li fi-dini wa-ma'aschi wa-'aqibatu amri, fa-qdirhu-li, wa-yassirhu-li, thumma barik-li fih. ვა-ინ კუნტა თალამუ ანა ჰადჰალ-ამრა შარუნ-ლი ფი-დინი ვა-მაასჩი ვა-'აკიბატა ამრი ფასრიფჰუ'ანი იყო-რიფნი'ანჰ, ვა-ქდირ-ლი ალ-ჩაირა ჰაითჰუ-კან, თუმმა რადინი -ბიჰ."

    „ღმერთო, იჩ bitte Dich um die richtige Eingebung nach Deinem Allwissen und Deiner Allmacht. Ich frage Dich nach Deiner unbeschränkten Huld, denn Du hast die Allmacht und ich habe keine Macht, Du weißt während ich nicht weiß und Du bist Der, Der das Verborgene kennt. O ALLAH, wenn Du weißt, dass dies – man nennt sein Anliegen – mir Gutes in meinem Din, meinem Leben und meinem Ende hervorbringt, dann bestimme es, erleichtere es und segne es mir. Und wenn Du weißt, dass dies mir Schlechtes in meinem Din, meinem Leben und meinem Ende verheißt, dann wende es von mir ab, und wende mich von ihm ab, und bestimme mir das Gute dort, wo es ist, und damit lasseench. ვერდენი.”

    ღმერთმა დალოცოს ჩემი ძმა სერდარ ასლანი... არ დავივიწყოთ ჩვენი ლოცვა. (ასევე შეგიძლიათ ჩამოტვირთოთ დანართიდან.)

    alanyalı
    Მონაწილე

    მადლობა გაზიარებისთვის და რესურსებისთვის, მეგობრებო. გმადლობთ ძალისხმევისთვის, კარგი :)

ნაჩვენებია 1 პასუხი (სულ 1)
  • ამ თემაზე პასუხის გასაცემად შესული უნდა იყოთ.